tiistai 16. syyskuuta 2014

Takaisin pelikentälle!

Huh, kylläpä on vierähtänyt aikaa viime postauksesta. Eilen päätin, ettei se jää viimeiseksi ja mä vien tän kunnialla loppuun. Mulla on kuusi viikkoa aikaa. Teen siinä ajassa kaiken voitavan.

Elämä on ollut tosi hektistä ja sekavaa, tai siis mun oma mieleni on ollut äärimmäisen sekava, kun oon yrittänyt selviytyä kaikesta. Koko alamäki alkoi sydänsuruista, jollon menetin kontrollin ja "ihan-vitun-sama"-moodi lähti päälle. En voi kuitenkaan syyttää ketää toista. Ite mä omaa huonoa olooni lisäsin repsahtelemalla ja panemalla stopin kaikkien tavotteideni suhteen. Ei se muilta ollu pois, kun vaan multa.

Silti, parempi myöhään kuin ei milloinkaan ja mähän en luovuta. Paino on tainnu nousta muutaman kilon, mutta nyt saa nekin lähtee. Ruokapäiväkirjan kirjottaminen jatkuu myös. Niin ja se herkkulakko.

Paljon tsemppiä mulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti